عملكرد دستگاههاي اجرايي استان در زمينه ي شاخص مستندسازي و اصلاح فرايندهاي مورد عمل از محور مديريت كيفيت توسط مخابرات استان يزد ارزيابي مي شود.


به گزارش روابط عمومي شرکت مخابرات استان يزد فضل الله ساجدي رييس اداره سيستم ها و تحول سازماني اين شركت، ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: با درخواست استانداري يزد، بررسي و امتيازدهي و ارزيابي عملكرد سال 1391 دستگاههاي اجرايي استان يزد در زمينه ي شاخص مستندسازي و اصلاح فرايندهاي مورد عمل، از محور پنجم كه استقرار نظام جامع مديريت عملكرد و ارتقاي بهره وري مي باشد، توسط مخابرات استان يزد صورت مي گيرد.

وي افزود: براي اين منظور شيوه نامه ي امتيازدهي به شاخص ها از سوي مخابرات تهيه و تدوين گرديد و به استانداري ارائه شد كه اين شيوه نامه با هدف اطلاع رساني شفاف  به دستگاههاي اجرايي ارزيابي شونده ي استان ابلاغ شده است تا نسبت به نحوه ي تعيين دستگاههاي اجرايي استان موظفند اطلاعات و گزارش هاي مورد نياز را در سامانه ي مكانيزه ي مديريت عملكرد ارائه نمايند.

ساجدي در خصوص الگوي اين شيوه نامه ي امتياز دهي خاطرنشان ساخت: مبنا و الگوي استاندارد عملكرد در اقلام اطلاعاتي شاخص مورد ارزيابي، برخي اسناد حقوقي ملي نظير قانون مديريت خدمات كشوري، مصوبه ي شوراي عالي اداري با موضوع اصلاح سيستم ها و روش هاي انجام كار،  و همچنين اسناد برنامه اي استان مي باشد.

رييس اداره سيستم ها و تحول سازماني فرصت دستگاههاي اجرايي براي ارائه ي اطلاعات مربوط در سامانه ي مكانيزه ي مديريت عملكرد را 29 خرداد اعلام كرد و ابراز اميدواري كرد دستگاههاي اجرايي استان يزد با ارائه ي به موقع اطلاعات عملكردي خود در اين شاخص، مخابرات را در ارزيابي دقيق عملكرد آنان در شاخص مستندسازي و اصلاح فرايندهاي مورد عمل ياري رسانند و نتايج اين اقدام بتواند مديرت عملكرد و بهره وري را در استان يزد بهبود بخشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا